Frustrerad...

ja, tro det eller ej, men jag är ännu mer frustrerad över människor idag än jag var igår.
Därför lägger jag ner allt vad gällande dem nu, jag har haft min beskärda del av elände i mitt liv så det räcker!
Nu har jag alla pusselbitar på plats i mitt liv så varför låta dem förstöra det?

Sitter nu och bara inväntar på att klockan ska bli sju så jag får gå upp till Sandra! Ska bli skönt att träffa mina damer ikväll, få skratta och snacka skit.
Imorgon ska jag nog försöka träffa min sambo lite, även om jag hade behövt åka till huset och fortsätta mitt målande... men jag vill ju träffa honom någon gång också! Fredagkväll och lördagkväll uppbokat på håll utan sambo och lördagdag är det heldag för honom i huset. Nåväl, vi har hela livet framför oss att umgås =)

Ska bara räcka ut min hand en sista gång till min vän och innerligt hoppas att hon tar den... *hoppas*
Om inte.... nej.... då har jag bara en sak kvar att göra och DET vill jag inte... men då måste jag =(

Ha det bra alla där ute i cybern för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Sofi

För att återkoppla till föregående inlägg: Finns det någon som borde tänka lite på sig själv, så är det faktiskt DU, Josse! GÖR DET NU NÄR DU HAR HITTAT RÄTT! Njut av ditt fina liv och allt där till som du har kämpat dig till genom åren. För visst har du kämpat?



Såklart vill du finnas där för dina vänner, nära och kära och det är bra, men mottages inte hjälpen, eller om den inte uppskattas: Skit i det! Njut av ditt nu! Det är din tur!

2010-11-11 @ 12:20:45
Postat av: emely

Mycket kloka ord Sofi! Håller med totalt, det är din tur nu! Och du behöver aldrig vara rädd för att bli egoist, det är inte din natur att vara sådan och du har fullt av vänner som skulle säga till i så fall!



Ser fram emot imorgon, bara tanken på det gör det lite lättare att uthärda långa och många timmar på praktiken.

2010-11-11 @ 12:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test