Gothenburg here we come!

Jeeeeeklar vad roligt vi ska ha!
Nu är jag laddad till tusen, det kan jag lova!
Bara dricka upp mitt kaffe, sen duscha, packa och göra matsäcken...sen bär det av till de la stada!
Har en viss känsla av att det sitter en annan brutta, inte långt härifrån, som är lika taggad som jag. Förmodligen sitter hon på sin träningscykel så hon kan smälla i sig lite alkoholhaltiga drycker med gott samvete!

Ska bli såå gött! Sova på hotell med! I tältsäng! Härligt!
Blir mycket hotell för mig den närmsta veckan... vidare till Stockholmia på måndag ju, för att sova på hotell till torsdagen. Detta innebär mycket utemat så nu är det upp till bevis Josse, har du ändrat dina vanor?


Nåväl, nu måste jag ut på SJ:s sida och kolla så det inte är problem med tågen nu bara för att det har kommit lite snö, för det vore just typiskt...

So long good people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test