Måndag och inget särskilt på schemat...

...för jag är så fruktansvärt LAT! Oskar är i huset och det är inte jag!
Har bestämt mig för att ta ledigt idag... jag är trött och ryggen värker som fasen!
Sen spelar Malmö kl 19... måste ha det på då ju!

Sen kommer Emely, men det visste jag inte när jag bestämde mig för att ta en latdag... men nu vet jag, vilket innebär att malmömatchen får vara i bakgrunden... men den ska vara på minsann!

Rödbetorna blev inlagda igår, skönt att ha det ur världen nu!
Ännu en sak att bocka av på listan! (Dock kommer det bara fler å fler saker till listan, trots avbockningar)
Men en dag som denna kan inte ens det hindra mig!
Vet inte varför jag är glad, men jag är det och tänker minsann njuta av det!
Glad trots värk, trötthet och hunger =) Så underbart!

Nej, måste ringa Sandra nu och se hur det gick på mötet med da Big Boss!
Skönt nu när man inte har facebook längre, man är helt plötsligt mer social med sina vänner, ringer till dem när man vill veta ngt istället för att sitta där ute och snoka =)
Härliga liv!

So long Good People!

Kommentarer
Postat av: emely

tack för god middag! Skönt med lite sällskap igår och vaknade på mycket bättre humör idag. Ska bli skönt när plutt kommer hem.



Håller med om att facebook gör en lite lat...man behöver inte ringa nån för man ser där vad som händer. våga vägra facebook :-)

2010-11-02 @ 09:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test