Paus...

..dags för en paus i kvällens pluggande.
Ja, faktiskt! Jag pluggar TROTS att det inte är ngn tenta i närheten (!)
Har bestämt mig för att lägga upp mitt liv så jag hinner med allt jag vill göra.

Träning innan jobb, varje dag (tack Sandra för pushandet)
Jobb fram till 16,00
Mån - tis plugg mellan 17,00-20,00
Onsdagar 19,00-21,00(?) tjejkväll
Torsdagar 17,00 - 07,00 LEDIG
Sedan helg, som får bestå av renovering och umgänge med vänner och sambo.

Håller jag mig till detta så kommer det nog att funka, utan att jag sitter och sliter av mig håret vid varje tentatillfälle.
Jag hoppas på detta i varje fall. Tanken är även att träningen på morgonen inte bara ska hålla kroppen i form (former har man ju gott om) utan även att jag ska bli piggare så jag orkar med dagarna.
Ska försöka göra träningen till min energikälla, istället för energifälla. Kommer ta tid, men det ska gå!
Förhoppningsvis så blir magen och huvudvärken också bättre (!)
Finn ett rätt

Imorgon ska jag till farbror doktorn igen, sista gången nu, hittar de inget fel nu eller i varje fall verkligen tar mig på allvar, då lägger jag ner allt som har med sjukvård att göra!
Känns helt lustigt att man dagen innan sitter och hoppas hoppas på att de ska hitta fel på mig, men så är det just nu! Hitta ett fel så jag vet hur jag ska göra för att må bra.....SNÄLLA!

Just nu bultar huvudet på mig, ögonen går i kors och magen skriker... en vanlig dag i mitt liv helt enkelt... så tröttsamt!
Tog ledigt hela dagen imorgon för att jag ska till läkaren, ska bli skönt! Förhoppningsvis är det lite sol ute så man får lite energi!

Nåväl, snart erkänner jag mig besegrad av huvudvärken eftersom den suttit i sen 10 i förmiddags, så om jag ska orka plugga mer så får jag väl trycka i mig en tablett...

I övrigt är allt helt suveränt och jag är fortfarande helt lyrisk över guldet igår! Bar stolt min himmelsblåa tröja på jobbet och MFF-halsduken prydde fint instrumentbrädan i bilen *lycka*

Kommentarer
Postat av: emely

Ond cirkel det där när huvudet bara vill ha ipren och ipren tillhör magdödaren NSAID.



Välja mellan pest eller kolera. Huvudvärk-magsår.



Kan inte huvudet tänka sig att prova något som inte tar kål på magen?

2010-11-10 @ 17:43:21
Postat av: Josse

Jag tar sällan huvudvärkstabletter över huvudtaget men det senaste halvåret har jag bara haft alvedon hemma... totalt värdelöst, funkar inte alls!



Men min tanke är att om jag tar en Ipren i månaden så dödar inte det min mage för resten av månaden, men huvudvärken försvinner =)

2010-11-10 @ 18:08:47
URL: http://ekmannens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test