Underbara fredag!

Har varit en underbar fredag!
Jag börjar dagen med att faktiskt vara pigg! Ställer mig på vågen som visar -2 kg på en vecka. Tränar lite för att sedan sätta mig med en kopp kaffe framför datorn. Jag får i mig hela koppen utan något illamående och går in på skolans sida för att se att jag trots allt klarade tentan!

Kroppen fylldes av energi och jag åker till jobbet glad i hågen... dagen på jobbet flöt på finfint och till slut blev klockan 14,45 och jag kunde åka hem. Inte ens snön har kunnat förstöra mitt humör.

Nu har jag städat och sitter här. Oskar kom precis hem, lastade upp det han inhandlat inför kvällen och morgondagen för att sedan sticka ner till huset och elda.

Jag ska göra iordning matsäcken till tåget nu och börja på maten (tacos!!!) för att sedan krypa ner i soffan med min älskade sambo och titta på Idol! Härliga fredag!
Imorgon kommer en ny härlig dag, då ska jag, Oskar, Jimmy och Sandra bege oss till Gbg! Tåget kommer 09,25 från Alvesta sen åker vi hem på söndag 12,12... Vi ska inte göra ngt speciellt, bara komma iväg och ha roligt, ska bli jäkligt gött!
Därför har jag inte tid att sitta här mer utan måste förbereda all mat!
Avslutar med bilder på vårt golv i köket, men låt inte ögat lura er, det är snyggare i verkligheten och inte alls så brundassigt som det ser ut på korten!












Kommentarer
Postat av: Sandra

Shit vad kul det ska bli i morgon!!! Och -2 kg på en vecka är f-n helt fantastiskt!!!

2010-11-19 @ 20:27:43
Postat av: emely

Bra med mörkt golv! Då ser man inte all skit som hamnar där.



Vi måste komma förbi helt enkelt och kolla nu...hur har ni det första helgen i december?



Skulle också vilja lägga nytt golv här hemma...,mycket man vill...kanske skulle köpa sig en lott och hoppas på storvinst :-D

2010-11-23 @ 12:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test