Bränna pengar!

Idag ska det förhoppningsvis brännas mycket pengar! Idag ska vi nämligen till Växjö och kolla tapeter, kakel, ugn, micro m.m! Ska snart väcka sambon, så vi kan göra lite söndagsfrukost för att sedan åka ner till huset, ta lite mått och sedan.......SHOPPA!
Efter vår shoppingtur ska vi vidare till Emely och Mattias och äta lite innan hemfärden hemåt. Oskar har ju inte sett deras fina hus så idag ska vi passa på!

Vi har kommit så långt i huset nu! Bara de nya gipsskivorna som ska spacklas, fönster som ska spacklas och sättas upp "smyge" (tror jag det kallas för) på sina ställen... sen är det bara till att måla, tapetser, lägga golv, sätta upp tak, kaklas osv. Vi har alltså kommit till punkten där vi ska börja på det som kommer att synas utåt!

Har varit dålig på att ta kort, men har en del liggandes i kameran (som ligger i köket, orka gå dit) och vi ska fota en hel del nu innan vi bygger upp också. Synd att jag inte tog några kort när mamma var här och hjälpte till... Jisses vad roligt vi hade det! Saknar det lite =)

Nej, nu måste jag börja på frukosten och väcka sambon! Affärerna öppnar vid tio och då tänkte jag vara där =)

Kommentarer
Postat av: emely

Fina grejer hade ni handlat också! Det kommer att bli så fint, vi kommer sitta helt avundsjuka när ni är klara.



Trevligt att ni tittade förbi. Det är bara till att kika inom när ni är i Växjö och ni vet ju ungefär när vi äter :-)

2010-10-17 @ 20:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test