EFTERLYSES!!!


Som säkert många redan har förstått så står jag och min syster varandra väldigt nära. Utan henne är jag inte hel och jag har mina aningar om att den känslan är ömsesidig.
Nu har både hon och jag köpt hus med våra sambos, vilket innebär ännu mindre fritid för såväl henne som mig.
Att vi sedan har sambos också innebär ytterligare mindre tid över för varandra, något vi inte är vana vid efter att jag bott ensam och varit ensam i flera år innan.
Nu har både hon och jag gått ur facebook, vilket innebär att vi inte ens kan följa varandras liv där.
För att sammanfatta detta så har vi inte lika mycket tid över till varandra eftersom vi (äntligen) har skaffat oss ett liv. Det är genom detta jag vill säga:

EMELY!!!! SKAFFA DIG EN BLOGG, så jag kan följa ditt, Mattias och Elliots liv de stunder vi inte kan prata trots jag är ledig =) Jag vill veta vad som händer i ditt liv, även om jag egentligen redan vet eftersom vi faktiskt pratar med varandra, men jag vill kunna läsa om det hela tiden och följa det på ett sätt som vi inte kan längre!
Innan visste vi t o m hur ofta vi gick på toa, nu vet vi inte ens om den andra ens GÅR PÅ TOA (för att hårddra det).


Kommentarer
Postat av: emely

Ja och det mest skrämmande är att jag inte ens är ute på nätet varje dag längre....vad har hänt?



Saknar också den tiden som fan...var sak har sin tid, men så här får det inte heller bli. Så nu är det som så att vi får träffas oftare och det är ett krav på våra sambos...vi kan ju faktiskt träffas alla fem nån gång...eller ofta :-) Dags att stampa lite med foten.



Blogg blir det nog inte iaf...har inte tid och ork till en sån...skulle vara lösenskyddad då så bara vissa kan följa vårt liv :-)



Saknar dig!

Jag är halv utan dig!

2010-10-11 @ 21:16:38
Postat av: emely

Ja och det mest skrämmande är att jag inte ens är ute på nätet varje dag längre....vad har hänt?



Saknar också den tiden som fan...var sak har sin tid, men så här får det inte heller bli. Så nu är det som så att vi får träffas oftare och det är ett krav på våra sambos...vi kan ju faktiskt träffas alla fem nån gång...eller ofta :-) Dags att stampa lite med foten.



Blogg blir det nog inte iaf...har inte tid och ork till en sån...skulle vara lösenskyddad då så bara vissa kan följa vårt liv :-)



Saknar dig!

Jag är halv utan dig!

2010-10-11 @ 21:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test