Huvudvärk...

...bakfyllehuvudvärk och lördag!
Då undrar man varför man tog den där sista snapsen egentligen!
Men det är ändå inte så farligt som jag trodde det skulle vara, så varför klaga?

Behöver ner och handla lite, men osäker på om jag får köra... eller jag VET att jag inte kan köra, men behöver likväl handla. Ska göra köttgryta åt Oskar och Jens och hade behövt lite ingredienser till detta!
Sen hade jag behövt ner till huset och slipa lite på fönsterna också... sen klockan 17 ska vi vara i Diö med båtklubben.
Det är med andra ord lite mindre timmar på detta dygn än vad jag velat =)

Nej, nu kan jag inte sitta här mer, måste få ner kalufsen lite för det var jäklar vad den står rakt upp!
Klippte mig ju i måndags så nu är håret ganska kort... vilket i sin tur innebär att det står åt alla håll och kanter när man stiger upp... Usch! Det får bli vatten och våld innan det ligger ner igen =)

Ha det bra alla där ute i cybern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test