Ljuva söndag..

... där INGENTING är inplanerat på schemat!!
Jag vaknade i vettig tid, utan bakfylla.
Var på fest igår, men tog det faktiskt "lugnt och stilla" och Lonnie GT som hon kom med på slutet var suverän för ickebakfyllesöndag!
Men skoj hade jag, skrattade, pratade och t o m DANSADE(!) bugg och grejor!

Ska se om jag tar itu med rödbetorna idag... hade klart varit bra att få dem inlagda ngn gång så att de inte ligger i en påse i hallen som de gör nu!
Ska ner i huset och titta lite också, har inte varit där på evigheter känns det som! (en vecka)
Men golvet som vi ska behålla är slipat och igår började Oskar och Harald på att sätta dit taket i kök och matsal.
Krabbade visst lite i matsalen men köket är tydligen nästan klart... så jag måste ju ner och titta in detta!

I övrigt ska det bli så jäkla skönt att baaara vaaara idag, och jag ska påbörja dagen med att nu sätta på TV:n, sitta under min filt i min äääälskade morgonrock med en kopp kaffe i handen som jag förhoppningsvis klarar dricka upp! Magen är ju ganska körd idag när det stod alkohol på schemat igår.
Om man kanske skulle ha som nyårslöfte att bara dricka en gång i månaden? Magen mår ju trots allt inte alls bra så varför ska man påfresta den mer än nödvändigt?

Nåväl, ha det bra ni där ute i cybern, nu ska jag mysa framför tv:n! Ska minsann tända lite ljus med i höstmörkret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test