Måndag kväll...

oj oj oj vad tiden går. Dagarna bara rinner iväg och man hinner inte för en sekund stanna till och tänka.
Det snurrar i huvudet och jag känner att jag inte har någon koll på saker och ting.
JAG ÄLSKAR DET!
Renoveringen går precis som jag vill, allt som ska rivas på nedervåningen är nere och vi börjar sakta med säkert komma framåt med underarbetet. Tyvärr så orkar jag inte lägga in några bilder nu, men det kommer så småningom!
Förra veckan hade jag semester från jobbet och då var jag med mamsen i huset och rev ner tapeter och slet upp golv, jisses vad vi slet! Det gick åt massa öl, skratt, svett och tårar men när hon sedan (snyft) åkte hem på torsdagen så hade vi kommit riktigt långt och kunde därför sträcka på våra huvuden på ett mycket välförtjänt sätt!
Jag älskar att renovera! Älskar att ta ner det gamla och se hur det sakta, men säkert börjar byggas upp till något nytt, fräscht och förhoppningsvis fint hem! Kanske är det detta som är min kall? Kanske det inte är ekonomi?
Fast jag älskar ekonomin också, räkna på dessa siffror som förvillar många, se hur jag sakta men säkert lyckas lura dessa finurliga krumelurer!

Tyvärr blir träningen väldigt lidandes i mitt för närvarande väldigt upptagna liv, men man kan inte hinna allt! Det som dock kan göra mig förbaskad är att förr i tiden hade jag även hunnit med det... förr i tiden hann jag med väldigt mycket, var mycket mer effektiv då än vad jag är nu. Vad hände?
Förr i tiden hade heltidsarbete, renovering, deltidsstudier och träning inte varit något större bekymmer. Jag tittade aldrig på alla värdelösa tv-program då, något jag idag kan ha en längtan efter...
Men men, har tagit bort en stor tidstjuv i mitt liv nu; Facebook
Patetiskt egentligen hur en sådan sida kan uppta så mycket tid i ens liv... man satt ju där och tittade runt trots att det väldigt sällan stod ngt intressant. Men nu har jag tagit bort det och känner mig mycket nöjd med detta beslut!

Nu: Soffa, tv i bakgrund medans jag ska undersöka varför i hela friden jag inte kan ta emot och skicka mms helt plötsligt.

Psst... På lördag kommer världens bästa Elliot till världens gladaste moster... Kan man känna något annat än lycka?

Kommentarer
Postat av: lonnan

Vad skönt att ni kommit en bra bit på vägen nu! kommer bli sååå fint!! hoppas en kopp kaffe hinns med mellan tapetrivningarna nån dag!! Kraaam

2010-10-05 @ 21:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test