Människor...

Slutar aldrig att förundras över en del människors tankesätt.
Hur de verkar mena att vissa saker är okej.
Hur de verkar mena att man bara ska hålla med.

Tyvärr.... vissa saker får man bara inte göra, spelar ingen roll under vilka omständigheter,
FÖR DET ÄR INTE OKEJ!
Tyvärr.... jag kommer aldrig att sitta och hålla med när hela min kropp skriker hur fel allt är,
FÖR DET ÄR INTE OKEJ!
Tyvärr....
Tyvärr....
Tyvärr....

Men sitt gärna och ha lite självömkan istället för att ta tag i livet, för det är ALLTID värst för en del än för andra.

Tyvärr....jag är förbannat trött på sånt tjafs och jag HÅLLER INTE med! Jag KAN INTE mjäka med när det inte finns något att mjäka över!!! Jag VILL INTE hjälpa till på det viset när jag själv inte tror på mina ord!

Allt jag säger stämmer inte alltid, men jag menar det jag säger... så...
Tyvärr.... jag kan inte hjälpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test