Saknad...


...jag saknar sommaren! Jag hatar detta vädret! GE MIG SOOOL! Jag vill sitta på en handduk på stranden, en öl i handen, springa ner i havet för att svalka mig!
ÅÅH vad skönt!

Nu sitter man istället här...i morgonrock med tomatspill, det är grått och mulet, träden är bruna, inga fina höstfärger alls som alla alltid skriker om.... det är ruggigt inomhus och klockan är 10,24...
Jag sitter väl ändå aldrig fortfarande i morgonrock vid denna tid?
Ska ner till huset, ska slipa fönster, måste få färdigt det nu.
Tänkte att jag skulle ta lite kort med om hur det ser ut nu, vad säger ni om det?

Så jag har en del att göra, dags att sätta fart! Ikväll ska vi laga mat med Jimmy och Sandra, ska bara berätta det för Oskar också, haha! Då kommer jag och Sandra förmodligen att diskutera min träning. Hon har lovat mig att agera lite som min "PT", fast inte en PT som står bredvid mig när jag tränar.
Nej hon kommer ringa mig på morgonen, slita upp mig ur sängen och skrika "KÄMPA" eller något sådant, haha
Ville ha henne för jag märkte i somras hur bra hon är på att motivera mig och hon stiger alltid upp innan jobbet och tränar så det passar ju mig bra. Jag har ju inte tid efter jobbet och tycker också det är skönt att få det avklarat innan.
När jag bodde i Vilshult så steg jag alltid upp tidigt och tränade innan jobbet, och då jobbade jag ändå skift vilket innebär att jag åkte 04,30 om dagarna... nu åker jag 06,40 så vad gnäller jag om ? =)

Slänger in en liten bild för att visa hur ohärligt det är med höst i jämförelse med sommar =)



Dagen då trestegsraketen uppfanns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test