Sista rycket!


Kom igen Josse! Gör sista rycket nu!
Har nämligen bestämt mig för att idag är sista dagen som jag pluggar innan tentan. Imorgon tar jag paus, vilar huvudet och låter all information smälta in, för att sedan ta tag i det på lördag och göra den bästa tentan någonsin! (knappast)

Ska bara skriva ner några rader här innan jag sätter fart, avkoppling efter jobbet liksom! Det behöver man, jag kan inte komma hem och sätta mig vid skolböckerna direkt!
Har varit en intensiv dag på jobbet idag... eller nja, kanske inte intensiv men definitivt annorlunda mot vad jag är van vid.
Började dagen i Växjö där det var Momsdag i Filmstaden... Seminariet eller vad man ska kalla det (informationsmöte?) var färdig runt 12,10 och då stack jag direkt till Emely som hade lunch färdigt till oss.
Vi åt, sen skjutsade jag henne till hennes nya praktik som börjar på måndag så hon kunde hämta ut kläder.
Sen vidare tillbaka till jobbet... var där runt 13,40...en snabb kaffe (faktiskt en HEL kopp!) sen möte vid 14,00... mötet höll på till 15,05 och då var det bara 55 minuter kvar på arbetsdagen. Beslöt mig för att INTE byta om till kvalitetskläderna utan bestämde mig för att sköta lite av det administrativa ute på kvalité i varje fall.
Omrevision imorgon... en del punkter som inte blev godkända vid första revisionen...därav mötet vi hade eftersom jag inte var på kvalité vid det tillfället.
Men vi redde ut det och kvalitétschefen godkände det hela.

Nu är jag hemma, njutandes av att min sambo har storhandlat... det behövdes... förra månaden köpte vi knappt någon mat för jag tyckte det var dags att tömma kyl och frys.... och det kan jag lova att vi gjorde, haha!
Så nu har vi ny, fräsch mat i kyl och frys igen! Ska tömma det sista gamla idag, pommes och kroketter så blir vi av med det också! Gött att tömma ut ibland så det inte ligger och blir dåligt.
Fast jag får erkänna att jag är duktig på det, att se till och tömma ibland. Man kan inte ALLTID köpa det man är sugen på för dagen...

Aber aber, nog om det och allt annat! Nu måste jag sätta fart med skolan... lite sannolikhetslära minsann!
Se om det kan fastna!

So long people!

Kommentarer
Postat av: emely

Oj! Här har det skrivits en hel del sen sist :-) Känns som om jag sällan är ute på internet längre.



Tack för sällskapet igår, även om det inte var många minuter. Hur går det med träningen och PT? Känns som om du ligger mer i fas nu än innan, även om magen inte gör det...



Ha det nu riktigt roligt ikväll och passa på att mysa lite...sen ger jag dig en stor spark där bak för tentan imorgon. Messa när du är klar.

2010-10-29 @ 09:11:59
Postat av: Sandra

Jag var här :) 17:55 lördag kväll

2010-10-30 @ 17:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test