Torsdag 07,23

Och sitter fortfarande i morgonrock. Jisses vad skönt!
Försovit mig? Neeee.... Ska på momsdag i växjö idag, se om jag snappar upp något nytt. Så jag meddelade minsann da boss att jag kör direkt hemifrån. Hade bara haft en timme på jobbet innan det var dags att åka annars, och på en timme hinner jag inte mycket mer än att mjuka upp mina skrivarleder =)

Min chef överraskade mig igår! Vi hade utvecklingssamtal i fredags och jag var fullt ärlig mot honom, jag kände även att han faktiskt lyssnade och lovade en hel del förändringar. Igår visade han tendens till första. Vi hade nämligen kommit överrens om att jag behövde gå lite utbildningar inom lön, för att lära mig avtal osv.
Så igår meddelade han att det var ok att åka till stockholm den 23-25 november på löneadministration!
Ska bli kul, samtidigt som det är synd att det bara är jag... så kommer jag sitta där ensam om kvällarna...Ska försöka få ett hotell med gym, så jag kan sysselsätta mig!
Eftersom jag inte har mobilt bredband så kommer jag vara avskärmad från internets värld också....INTE!
Jag har ju minsann en androidtelefon! Gött!

Nej, nu rinner tiden iväg, måste in i duschen och göra mig iordning!

So long good people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test