Ullared


Jag vill till Ullared! Vill dit och handla saker till vårt huuuus! Vi behöver lampor, krukor, mattor, dukar... ja ALLT!
Kör mig till Ullared!
Hade varit så jäkla kul!

Något som är mindre kul att det idag är måndag, klockan är 06,15 och jag ska jobba =(
Något som är mer kul är att jag ska till Frida, min underbart vackra, gravida vän på fredag!
Då är båda våra sambos på fest med jobbet så då ska vi se på Idol och ha det finfint!
(om jag sköter mitt pluggande i veckan, har tenta på lördag)

Nej, dags att göra sig iordning...frizzen är förmodligen inte det vackraste...

So long good people!

Kommentarer
Postat av: lonnan

Vill med till ullared.. dock brukar det gå en del pengar då och det är man tyvärr inte gjord av ;-) men hoppas att du får tillfälle att åka dit snart i ditt fullspäckade liv ;-) kraaaaam

2010-10-25 @ 20:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test