Yes!


Uppgiften i skolan jag satt med förra veckan är godkänd, där läraren tyckte att jag hade bra kommentarer och höll fullständigt med mig om att materialet var värt att ifrågasättas p g a de å de å de!
Gött, det taggade en lite inför tentan på lördag, men den är av en helt annan karaktär än uppgiften. Uppgiften handlade om att ta fram tabeller och diagram utefter material från en undersökning (som vi fick av läraren) och därefter analysera detta material.
Tentan är mer av räknekaraktär, något jag tycker är kul, men eftersom jag knappt har pluggat så är det inte så enkelt som jag brukar ha för räkneuppgifter. Statistik är svårt att ta igen det man har missat, men jag får väl bevisa att det faktiskt går!

I övrigt vill jag bara skänka en tanke till alla där ute som går igenom tuffa perioder i sitt liv just nu och säga till dem:
KÄMPA PÅ!

Blir bara ett snabbt inlägg idag för jag måste verkligen plugga om detta ska ens ha en liten liten möjlighet att gå vägen...
Avslutar med en bild på min nya frizz...



Bild tagen från min nya mobil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test