Barnvagnsdjungel...

Hallemindaaa! Hur många olika kombinationer behöver finnas egentligen?? För att inte tala om dessa hutlösa priser!
Hårdlift, mjuklift, quadrolift? Brio, Emmaljunga, Teutonia? Luftdäck eller punkteringsfria däck?

Jag är inne på Emmaljunga City Cross, hårdlift, luftdäck... sen myggnät, hjulskydd, skötväska, regnskydd.
Kände mig nöjd med att ha kommit fram till ett beslut...
Sätter mig för att titta på blocket.... Hittar en Emmaljunga City Cross, med en inte alltför rolig färg visserligen, men protextyg så den inte blir solblekt, inbyggt myggnät, skötväska, luftdäck, regnskydd och fäll... för blyga 3900!!! I närheten!
Tack tänkte jag, även om färgen inte var den jag var inställd på, så var denna väldigt fin... så läser jag:
Quadrolift!
Åh! Tankarna flyger runt.... 3 900 är ju ett bra pris när det enda jag behöver köpa till är skydd till hjulen... Hur är det då med quadrolift? Är det verkligen så illa? Kanske det t o m är bättre?
Ja vad farao vet jag??

Tål ändå att tänkas på...

Kommentarer
Postat av: Emely

....härligt.....



Spelar nog ingen roll vilken vagn du väljer, man ångrar sig ändå när det gäller någon del. Det är värre än när man ska köpa bil ;-)



2011-04-12 @ 21:01:12
Postat av: Anna

Quadroliften är värdelös, jättevarm och bebisen glider ner hela tiden.

Satsa på en citykorg i stället, större plats till bebisen och roligare att kunna byta färg mellan citykorgen och sittdelen.

2011-04-28 @ 17:06:48
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test