Ett morgoninlägg...

Sitter här framför datorn på en stol, med min kopp kaffe.
När jag vaknade så gick jag upp, satte igång datorn, kaffebryggare, släppte ut Zilly-Chili, gick på toa och sedan gjorde jag frukost!!

JA! Jag är minst lika förvånad själv! Rätt vad det var så satt jag framför datorn och tuggade på en macka med kaviar samt en skål med yoghurt...
Det är en ritual jag inte är van vid, även om jag gjort det förut fast då med tvång... jag äter ju aldrig frukost, gillar ju inte frukost!
Nåväl, det gör ingenting, det ska ju vara det viktigaste målet på dagen... jag blev bara så förvånad.

Så när jag ändå är inne i en aktiv morgon så har jag beslutat mig för att bara sitta här till 06,15 istället för 06,23 och faktiskt platta till håret!
Kan det vara gårdagens solstrålar som tagit fram detta lustiga beteende?
Knoddas verkar också vara pigg idag för det är ett jäkla levandes i magen tycker jag... Kanske inte tycker om kaviar! (Synd för knoddas då, för jag älskar det)

Ikväll är det heminredningsparty på schemat, hemma hos Lotta. Sådant kan vara farligt för en shopoholic som jag, men ska försöka hålla mig inom ramarna!

Nej, ett par sidor till som jag måste kolla innan det är dags att ta fram tången och försöka se alldaglig ut för en gång skull!



Snödroppar! Som idag är mycket större och det ligger ingen snö på marken!
Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Emely

He he...Elliot är anledningen till att jag började äta frukost och det höll i sig efter han föddes också. Ibland är det bra att de små liven rättar till föräldrarnas vanor, smart unge du har där inne =)



Skönt med energi, nu kommer våren och sen Josses årstid....sommaren. Tjohoooo!

2011-04-05 @ 09:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test