Förra helgen...

...började vi riva på ovanvåningen. Ett helt gäng var vi och det gick väldigt bra.
Elliot kom också, men tröttnade på att jobba efter en stund men ville inte leka ensam. Då ringde jag Lonnie såklart så kom hon ner med sina två gossar! De lekte hur bra som helst, utan bråk och det var kanonväder så de kunde vara ute och springa hejdlöst!

Till vår hjälp hade Fritte ordnat en hjullastare så vi kunde slänga skräpet direkt i skopan och elda upp på en gång. Eldningsledare blev Sjöberg som fick ett hårt jobb eftersom det var så fint väder.

För att göra det enkelt för oss köpte jag Bullens varmkorv som vi snarrade i oss, med GB-klassiker glas till efterrätt!

Tack alla för den underbara hjälpen!



Utan hjullastare hade det aldrig gått så smidigt!



Barnen trivdes mycket bra i varandras sällskap



Jag hade ett litet övertag för en stund, då jag förmodligen hade kunnat få barnen precis dit jag ville



Vilostund i skottkärran!


Kommentarer
Postat av: Emely

Vi var flitiga den dan allihop och tiden bara sprang förbi. Precis så det ska vara när man ska göra saker som annars kan vara lite trista, den dagen var allt annat än trist iaf.

2011-04-17 @ 20:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test