Långfredag...

... och sambon är och ordnar med rally hela dagen.
Pappa och Tor kommer någon gång på förmiddagen, vet dock inte när! Men om jag inte slöar för mycket nu på morgonen så kanske jag hinner med en del innan ändå. Tänkte städa och tvätta bilen nämligen. Det har inte gjorts sen förra sommaren så ni kan ju själva tänka er grus å skit inne i bilen =)

I eftermiddag spelar Eneryda fotboll, får se om gästerna är sugna att titta på det! Kan ju vara roligt att göra något och jag hittar inte ut till rallysträckorna!

Fick en sådan underbar känsla i kroppen när jag vaknade. Knoddas sparkade lite i magen och jag grunnade på hur långt jag hade gått... kom  fram till att det var exakt 25 veckor imorgon... MEN DET ÄR DET JU INTE! Det är ju på söndag! Jag tänkte att det var lördag idag! Gud vad skönt det var när jag kom fram till detta!
Och inte behöver jag ha ångest på söndag heller, för jag är ju ledig på måndag!
YES!

Nåväl, ska slurpa i mig kaffet nu och försöka komma igång sen, kan ju inte sitta framför datorn hela morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test