Lördag morgon...

eller kanske t o m skulle kalla det ottan?

Kl 05,00 ringde klockan och det var bara att asa sig upp ur sängen. Om en kvart kommer Fritte och vi ska dra till Karlstad för att titta på hans hundvalp!! Älskar hundvalpar så jag kommer ju att smälta som smör!!!

Men först har vi en lång bilresa framför oss, men det är alltid kul med en roadtrip mellanåt! Fast det hade ju fått vara fulare väder... så hade man inte fått lika mycket ångest =)
Jag och min sol, jag vet, men det är ju såååå härligt!!!


Nåväl, som sagt, nu är det inte lång tid kvar innan Fritte kommer så det är dags att slita upp sambon och sedan börja göra sig iordning.

So long good people!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gött mos! Ni kommer nog få en trevlig dag ändå trots att du ej får steka, ni får ju gosa med en valp :) Jag ligger nu i sängen, och ska deklarera så snart de öppnar hemsidan. Vi hörs sen!

2011-04-30 @ 07:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test