SOL SOL SOL!

Jag älskar solen! Solen ger mig energi, solen ger mig styrka!
Det har varit helt underbara dagar under min långledighet nu över påsk och jag önskar att det aldrig tog slut!
Dock nalkas det jobb imorgon igen så det gäller att ta tillvara på denna sista lediga dag!

Har suttit på nätet en bra stund nu och kollat efter bikinisar som passar min stora mage. De två jag har är lite dumma i underdelen och kommer därför inte att passa (tror knappast att de passar nu heller), men en bikini måste jag ha.
Baddräkt är inte aktuellt,  har aldrig varit särskilt förtjust i det!
Kanske en tankini? Så kan man vika upp den hängande delen om man vill sola magen. Har en känsla av att magen kommer att vara mindre smickrande på slutet nämligen, haha! Som en badboll helt enkelt!
Frågan är dock om tankinin kommer att täcka magen, med tanke på att semestern infaller de sista veckorna av graviditeten?
Nåväl, får väl leta vidare.... men utbudet är inte särskilt stort, det kan jag lova. Får väl prova en del vanliga i olika affärer så kanske det finns någon där som passar?

Nu ska jag plocka undan lite disk efter galejet som var igår så får vi se när huset behagar att vakna! Inte ens katten har hållt mig sällskap nu på morgonen =)


Kommentarer
Postat av: Emely

Tycker du ska satsa på någon bikini och sen ha ett linne som passar till? Bara till att in till någon bra affär och prova, vet inte vilka som kan tänka sig ha bra grejer? P&P?



Hittade en artikel om solning och grav...



http://www.blimamma.se/sola-under-graviditeten.html



Tack för trevlig påsk! Kom och hälsa på oss snart!

2011-04-25 @ 19:42:09
Postat av: Nilla Ekman

Åh vilken underbar blogg att se jisses vad man saknar den tiden men är du riktigt säker på att det bara är en elefantbebis lol.Underbart vackra bilder på min älskade styvdottra!!

2011-06-29 @ 21:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test