Trött, trött, trött!

Jisses vad trött jag är idag!
Igår hade älskade sambo med kusin 80-talsfest i Eneborg! Drygt 100 pers trillade in, livebank och DJ samt bar med helt överkomliga priser.
Jag stod i baren, uppklädd så gott jag kunde i 80-talets anda ihop med flera glada prickar; Sandra, Hanna och Gustav.
Runt tre-tiden var vi hemma igen och alldeles strax är det dags att bege sig bortåt för att städa undan efter gårdagens galej!
Men kul hade jag (även om jag hade uppskattat att prata med folk om andra saker än min graviditet, men det är ju sådant man får ta)

Syster Yster med tre arbetskamrater trillade också in, riktigt roligt att folk utifrån också kom till vår lilla by och festade loss lite! Hoppas de hade roligt!!!!

Bandet var enligt min mening helt suveräna, med fin 80-tals rock! Dj:n spelade även han 80-tals musik men självklart kom lite nyare, modernare musik också från högtalarna!

Nu ska jag se om jag får upp kära sambon från sängen så vi kan få städningen överstökad... har en känsla av att han inte är det minsta sugen på att städa efter en fyllefest just nu!

Avslutningsvis vill jag lägga ut lite bilder på mina underbara underbara brudar!



Vi höll ställningarna i baren!!!



Riktigt så här folktomt var det inte riktigt hela kvällen, detta var innan folk började trilla in!



Syster Yster rockade loss på dansgolvet i en underbar outfit som bör ha fått flera och ångra att de inte klädde ut sig!



Åh älskade Lonnie som var så otroligt läcker denna kväll och som lämnade ett underbart meddelande på min röstbrevlåda! Jag log =)



Innanför de heliga väggarna i baren!



Hur hon är gör så blir det vackert! Loving Sandra a c a Sandy!

Kommentarer
Postat av: Mamma

vad fina ni är. man saknar det glada 80 talet med småbarn och graviditeter det var så jag kommer ihåg 80 talet.

2011-04-17 @ 12:51:53
Postat av: lonnan

Hahaha! vilken fest! så kul jag hade!!! Å ja, jag råkade få lite josse abstinens när vi gick (läs vinglade) hemåt.. kom inte direkt ihåg vad jag sa men underbar.. det är du ;-)idag mår man som man förtjänar och tilloch med dej fick jag upp på dansgolvet, med rätt låt så går det ;-) nyp i stjärten!!

2011-04-17 @ 19:00:36
Postat av: Emely

ja, fantastiskt roligt var det! De andra tjejerna hade också roligt och sambon var nöjd när han fick i sig ett par Bullens :) Mycket lyckad kväll.



Det var roligt att det var så många som faktiskt var utklädda ändå. Det är vi tjejer som vågar :)

Lika många var det inte i Ryd, de glodde fint när vi gick och hämtade pizza i vår fina outfit.

2011-04-17 @ 20:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test