Hua!

Sicket väder!
Riktigt höstväder!
Inte en tendens till att det bara är en dålig sommardag!
Jag som hade tänkt vara lite mer aktiv idag, igår var jag mer lik en zombie än något annat.
Men visst, kanske man får något gjort inomhus när det är sånt här väder, fast behövs lite bra väder för att min kropp ska komma igång nu efter att ha varit instängd ett par veckor.

Till alla er som vill komma och hälsa på: kom när ni känner för det, hör av er innan bara så inte alla besök kommer på en och samma dag. Då hinner vi ju inte prata med er, utan bara hälsa på alla som trillar in.
Många som vill att vi ska höra av oss när vi orkar med besök, men jag har dåligt minne och kommer inte ihåg alla men vet att en del läser min blogg så detta var en enkel och smidig lösning =)

Jag tycker minsann att det klipper i mina ögonlock, dags att luta sig tillbaka i soffan och låta mörkret omsluta mig? Mmmm....(bredvid Edvin såklart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test