Stressigt att vara mamma!

Nej, skojar bara... än så länge är det absolut inte stressigt, bara en omställning. Blir inte enklare av att huvudet är fullstoppat med bomull och jag är allmänt seg + har drabbats av den årliga hösttröttheten.
Men annars består dagarna mest av bebisgos, soffläge, blöjbyte och tvätt. Definitivt inte stressigt!

Nåväl, vi var på röntgen igår och det gick bra. Benet läker alldeles utmärkt och nu ska bara lite defekter som en stor knuta på låret försvinna + att vi ska försäkra oss om att benet inte blir kortare än det andra nu... så ytterligare några besök till ortopeden kommer det att bli... definitivt! Men skönt att de håller koll!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag, fantasin flödar inte riktigt, kan kanske ha att göra med filmen som går i bakgrunden! Men bara kanske...
Mitt liv är ganska ointressant nu, bara Edvin hela dagarna och jag vill inte att hela bloggen ska bli en bebisblogg även om Edvin är det största som har hänt mig och kommer därför att skriva en del om honom.. Men inte baaara!


Nåja... nu ska jag släppa ut katten och sedan luta mig tillbaka i min bästa vän Soffan!


Men en bild eller två måste jag ju bjuda på! 



På besök hos gammelmormor Vera!




Vi älskar pläden från mormor!!!



Utslagen efter att ha varit hos Sandy och firat hennes födelsedag med äppelpaj, MUMS!

Kommentarer
Postat av: Emely

Älskade sötnos vad söt han är!

Vi är nog rätt många som gärna följer Edvins framsteg på bloggen, så bara skriv :)



2011-08-31 @ 10:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test