Lillejulafton...

...och den inleds med en kopp kaffe framför datorn och en babblande Edvin i babysittern.
Om 20 minuter ska vi väcka Oskar och sätta fart med dagen.
Vi kom fram till att vi skulle börja tidigt så vi kan slappa så tidigt som möjligt.
Men vi har läget under kontroll inför julen.
Igår handlade vi i Växjö, medan syster min passade Edvin (TUSEN TACK) och då var minsann Eric Saade i Växjö.
Men det var alldeles för mycket folk och vi hade alldeles för mycket att handla, annars hade jag bett om autografen till alla barnen, men så blev icke fallet.
Mina tankar gick såklart till Elliot som är en riktig Saade-fantast! Tur han inte visste att Saade var i stan!
Men ett X antal tusen fattigare begav vi oss till slut hem och landade hemma 22,00. Då var vi slitna, men då skulle maten in... den värsta biten med att handla.
Vi röjde lite fort och slängde oss sen i soffan, totalt utmattade, med varsin öl. Oskar somnade som en stock, drack inte ens upp ölen, medan jag låg och wordfeudade =)
Idag ska det sista göras. det roligaste av allt.
Skinkan ska kokas, lite fler köttbullar ska rullas, det ska städas, granen ska in, granen ska pyntas, resterande hus ska pyntas och klapparna ska slås in!
Till kvällen kommer Sandy och Jimmy, då ska det spelas Bingo Lotto och dras in en massa massa miljoner!
Nu kommer dagarna som man får frossa utan att någon får påpeka det. Julmust ska pimplas och godis ska vräkas.

HÄÄÄÄRLIGA JUL!

Nu ska jag väcka sambon!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

GOD JUL

Vi ses på Juldagen.

Kram

2011-12-23 @ 15:29:34
Postat av: Emely

Ja älskade härliga jul! Jag började att frossa redan för en vecka sedan, när julgodiset tog plats i kylskåpet...

Det är ni som ska ha tack för att vi fick ha Edvin en stund så fick vi ju öva och minnas hur det är att ha liten. Får vi en sån goding som Edvin så är vi lyckliga :)

2011-12-23 @ 22:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test