Vill inte!

Jag vill inte vara vaken, jag vill sooova!
Just nu är jag förbaskat trött på kroppen som ska slita upp mig, trots att jag gick och la mig sen!
Men jag måste sitta till mig lite, sen ska jag nog luta mig tillbaka i soffan.
Fast då vaknar såklart Edvin. Det skulle vara just min tur.

Var hos svärrisarna igår och åt kalkon. Skrapade trisslotter också.
Svärmor köper varje år massa trisslotter under året som hon sparar till juletider.
Så tre lotter var hade man, sammanlagt 24 lotter.
Den totala vinsten blev i år 200 kr.
Vid såna små vinster använder hon pengarna till att köpa nya lotter tills nästa år.
Kan ju dock berätta att det aldrig har blivit större vinst än så =)

Idag ska vi till mamsen, som även hon ska bjuda oss på middag idag.
Hon kör på viltlinjen och ska bjuda oss på älgstek minsann.
Så för vår del blir det inte mycket matlagning i helgen!

Gah! Ögonen hänger på mig! Ska luta mig tillbaka och se om kroppen tillåter lite vila... kanske...med lite tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test