Effektiva Torsdag!

Vilken "härlig" dag det har varit!
Härlig inom situationstecken då jag har varit hemma från jobbet eftersom jag varit dålig i magen.
Har känt mig väldigt pigg, inte sjuk alls, men däremot fått springa på toaletten stup i kvarten...kändes mindre lockande att åka till jobbet då!

Så jag valde helt enkelt att stanna hemma och jag har minsann fått massor gjort!
För er som missat detta så flyttade vi till huset för snart två veckor sedan så det har minst sagt varit mycket att göra hela tiden! Nu är det mesta på nedersta våningen färdigt, övervåningen har vi inte börjat renovera än, vilket i sin tur innebär att vi inte kommer att komma helt i ordning innan dess!

Vi har däremot sagt att vi ska vänta liite innan vi påbörjar övervåningen, prova på att vara pojk- och flickvän nu ett tag istället! Härligt!
Men idag har jag packat upp de sista kläderna, skruvat ihop den nya skohyllan, burit ner den gamla i källaren, skruvat dit de två knopparna på garderoben som saknades, burit ut all skit i torkrummet, tvättat tre omgångar tvätt, burit undan en del lådor i källaren så jag kunde skruva ihop trådbacken till Oskars arbetskläder, dammat, dammsugit och torkat golven... Så jäkla skönt!
Nu ska bara jag komma in i en dusch med så är jag fit for fight för girlsnight ikväll! Men först ska sambon komma hem så jag kan mysa med honom (undra om han orkar med min effektivitetslukt som hela kroppen utsöndrar just nu?)
Sådana här dagar borde man alltid ha!

Jag har massor av saker att berätta för er/du som typ aldrig träffar mig i verkligheten, men måste hitta sladden till kameran först! Måste ju lägga ut bilder på huset nu när ena våningen är färdig!
Många saker som händer hela tiden så det är tråkigt att man inte har tid/ork att blogga varje dag så alla kan följa med i mitt underbara liv! 

Nu ska jag slappa lite i soffan så jag inte somnar på tjejkvällen ikväll!!! (somnar på soffan typ kl 20,00 varje kväll nämligen)

SO LONG GOOD PEOPLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test