I'm back!


Nu har jag åter internet igen! Tänka sig! Tog två veckor innan vi fick telefon och tre veckor innan vi fick internet.
Gissa vem som ska ringa Telia omedelbums och begära avdrag på fakturorna??
Gissa vem som ska vägra betala flytt av dessa båda saker?
Med tanke på hur Telia först klantade sig och inte registrerade min flyttanmälan förrän jag ringde en andra gång, en vecka senare....
Gör man en flyttanmälan och de inte registrerar den direkt så att det tar ytterligare lite tid innan man får dessa hjälpmedel för kontakt med omvärlden så ska man inte heller behöva betala för det... That's it!
Men halvt avdrag för telefonen och 75% av bredbandet är också fint och det har de redan lovat mig!

I övrigt är det måndag, vilket innebär en hel jobbvecka framför sig (bortsett från denna dag som redan är avklarad), vet inte riktigt om jag ser positivt på det.... möjligen ur pengasyn!

Sambon är i väckelsång med Fritte och jag har betalat räkningar, gissa vem som har ägnat sig åt nöje?
Det behöver han, min kära sambo.... precis som jag behövde betala räkningarna =)
Blir lite avigt denna månaden tycker jag...  Är ju bara den 28:e så det brukar vara lagom att betala nu... men just det ja! Det är februari så alla räkningar förfaller ju idag =)
Nåväl, de får vänta en dag extra helt enkelt... Ränta får de inte lägga på förrän efter två dagar ändå såvida man inte avtalat om annat =)

Nu är det dags att leta upp hålslagaren så man får inte räkningarna i pärmen, sen slänga in i pannan, hänga upp tvätt så att man kan bege sig till svärrisarna för att duscha... sen tar vi (jag och mina personligheter) kväller för idag!

So long good people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test