WHAT???


Jag flyttar om en vecka!! Känns helt lustigt! Kommer sakna lägenheten lite, den har varit mycket bra genom åren. Men det är dags att gå vidare!
Sitter i sängen och funderar på om det är värt att försöka få i sig en kopp morgonkaffe eller inte... och om jag snart ska bege mig ner till huset och måla det där allra sista =) Sen ska vi bege oss till IKEA och inhandla en ny tv-bänk, tjohooo!



Valde denna röda eftersom väggarna i tv-rummet är svarta och vita så jag vill ha något som livar upp rummet!
Efter IKEA är förmodligen klockan så pass mycket att Frida, Pontus, Caspian och Fritjof kommer! De ska sova över, ska bli så roligt att träffa dem och särskilt lilla Caspian! Han är nu 2,5 månad så han har förmodligen växt en hel del sedan jag såg honom sist!

Lonnie och Sandra var här igår när Oskar var iväg på pokerkväll. Härliga brudar detta! Mot slutet satte jag igång en film, allt för min syster, så avslutade vi alla tre vår fredag med att storlipa.
Detta var meningen, jag hade förvarnat tjejerna redan innan om hurdan filmen är, men den är så bra att man bara måste se den!! Gripande helt enkelt! Har ni sett den?

Kommentarer
Postat av: malin

se där ja, uppdaterad blogg igen! =)

tråkigt att jag inte kunde vara med då jag inte sett filmen.

2011-01-29 @ 20:01:03
Postat av: emely

Först avskaffar hon facebook, sen internet och telefon...vad blir här näst? mobilen? Bäst jag sticker och köper frimärken och kuvert så vi kan hålla kontakten ;-)

2011-02-15 @ 22:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test