Dåligt stim...

...nu har jag verkligen kommit in i ett dåligt stim!

Förra veckan när jag var sjuk så vaknade jag väldigt tidigt om nätterna och kunde inte somna om. Inte fasen har jag slutat med det nu! Förkylningen är visserligen kvar men det är då inte den som väcker mig nu, förutom hostan men då ska man kunna somna om!

Annars är det mycket bra tider nu måste jag säga!
Sista dagen på jobbet idag, sen väntar över ett års ledighet! Vad konstigt det kommer att kännas när man ska tillbaka sen.
Dock väntar en seeeg dag på jobbet eftersom vi har hur mycket som helst att göra idag, så att gå hem klockan fyra kan jag bara glömma, haha. Men så här sista dagen på ett år så kan man ju stå ut med det ändå. Dagen jag har väntat på så länge är här nu! (jaja, vissa väntar på förlossning, men jag väntar på att få gå hem)

Helgen blir lugn och skön, men på söndag beger vi oss till Öland med Jimmy, Sandy och en styck husvagn!! Självklart hoppas vi på kanonväder precis som förra året även om jag tvivlar =)
Förhoppningsvis kan jag sova lite längre då, för det känns sådär roligt att behöva vakna runt fyra och klampa runt i husvagnen innan de andra ens förstår vilka de är! Man är ju inte den smidigaste längre, även om jag ibland vill tro det.

Tur att Jimmy och Sandy ska ha sitt mobila bredband med sig så man kan sysselsätta sig lite.

Imorgon är en stor dag, med vändningsförsök och grejor! Har haft känslan av att det inte kommer att funka innan, men det har vänt nu och jag är positivt inställd till det! Klart att knoddas kommer att vara samarbetsvillig och vända sig. Kanske redan har gjort det utan att jag märkt det??
Man kan ju hoppas att den har lite av sin fars gener i sig och inte bara mors...så den är lite mer from och snäll, annars har vi problem! Vi vill inte ha en liten mini-Josse!
Fast nu för tiden är jag from som ett lamm och bara glider med om dagarna, lugn och sansad i själen, hehe

Nåväl, dags att kolla vädret på SMHI, som faktiskt är en säker sida! Visar det regn så blir det sol och så tvärtom! Så har det varit hela denna veckan i varje fall.

Slänger in en bild på Zilly-Chili som hoppade upp i vår FatBoy!



Vår älskade silledill!

Kommentarer
Postat av: Sandy ;)

Tjo på dig!

Håller med dig om att det inte är helt normalt att vakna så tidigt, men får se till att jag, Jimmy & Oskar tröttar ut dig ordentligt på dagarna så du sover gott sen ;) Själv är jag med först uppe i huset (som visserligen inte säger ett skit, eftersom Mr J alltid sover längst men men). Ska påbörja packningen snart, en viss Sjöberg fick nästan lite panik innombords när jag sa att jag ej börjat i år (men sen skiljer det några år på oss) ;). Ska bli jätteskoj nu i Halmstad, och inleda helgen med att bo med min lilla extra familj. Denna gång blir det väl jag som får rollen som tonårsdotter ist för extra pappa, haha. På söndag bär det av mot Kvarnatorp för att hämta upp kärran, och låta mamma packa klart allt (trots atthon i telefon i förväg h

2011-07-07 @ 07:56:30
Postat av: Sandy ;)

... fots.

har sagt att hon är klar). Sen jäklar blir det Öland, ska bli riktigt nice!! Härligt med lite camping liv. Skulle egentligen försöka fixa lite CD so vi kan ha i bilarna, gör alltid att man får lite extra semesterfeeling.

Nähä nu ska jag väl ta och packa, vattna blommorna, sminka till mig, väcka Jimpa, äta frukost, och sen är det nog tid för att åka mot väst.

Ha nu en riktigt bra dag, och tänk på att detta är din sista på mkt länge, sen väntar långsemester!! :)

Puss på dig min gulle gumma!

2011-07-07 @ 08:00:33
Postat av: mamma

Ja du Zilly passa på att vila dej nu och gör vad du vill det stundar snart andra tider då du inte är ensam herre på täppan

2011-07-07 @ 11:55:36
Postat av: Emely

Hoppas sista jobbedan gått bra och att du inte är allt för sliten. Solen skiner för dig när du kommer hem iaf så slå dig ner i din älskade solstol och njut av att det faktiskt nu är SEMESTER!



Jag längtade också till när jag skulle få gå hem och grunnade inte så mycket på förlossningen, tror det var först när jag gick hemma som jag fattade att jag faktiskt skulle ha barn :) men så är jag trög också.



Tänker på er imorgon

2011-07-07 @ 17:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test