Ljuva sommar!

Jag älskar sommaren! Även om denna inte kan räknas till en av de vackraste somrarna så älskar jag den ändå!
Alla aktiviteter man gör, all energi folk får och allt praktiskt som blir gjort!

Alla fönster är nu färdigmålade, bara haspar som ska dit, tätningslister och sen ska de putsas. Allt utom putsningen ordnar jag idag, imorgon kommer min älskade familj och hjälper mig att putsa dem!
Mamma vägrar låta mig göra det.
Jag är så glad över att jag kunde vara med hela tiden under målningen, att jag klarade det! Jag är ju som bekant ganska rund nu och det tar självklart lite på kroppen =)
Men med den rätta viljan är det inte mycket som är omöjligt! Sen att jag linkar fram idag, inte kommer upp ur sängen själv och behöver stötta mig de första stegen är en bagatell jämfört med tillfredsställelsen att jag hjälpte till!!!!!

Oskar och Harald blev klara med plattorna, även om de ändrade om från ursprungliga planeringen för att få ihop det. Men ibland måste man överväga arbetet, är det värt det? I detta fall var det inte det och det blev så bra ändå!
Däremot kom Oskars pappa med ett förslag som jag blev kär i... Oskar som är den ekonomiska (tack och lov för att en av oss är det) blev mindre impad... särskilt eftersom jag nappade!
Men jag tänkte att jag skulle vara en snäll flickvän och inte tjata om detta utan låta Oskar bestämma. Fast det hade blivit sååååå fint!

Idag kommer Lina och Andreas en runda och hälsar på, ska bli så roligt! Var så länge sedan jag träffade dem nu och de ville visst se mig en sista gång innan magen försvinner. De bor ju i Ängelholm så det är inte så enkelt att träffas hela tiden precis.

Har massor av bilder jag vill lägga ut, men blogg.se har varit så segt med att ladda upp bilder nu så det får bli när jag har tålamod till det, alltså inte idag!
Men tre kan jag bjuda på!





Innan Jonas och Linnéas bröllop.
Grattis till er och tack för en underbar dag och kväll!



Oskar, min sambo och Knoddas pappa innan bröllopet!



Knoddas v. 37+6

Kommentarer
Postat av: Emely

Jag gick å tittade på bebiskläder idag och höll på att bli tokig, ville köpa allt till Knoddas!

Ska bli så kul när det äntligen är dags, då åker moster Emely ner till stan och shoppar!



Ja det är rätt fantastikst var rörlig du varit under graviditeten, imponerande! En annan var ju inte lika graciös precis :)



Men snart är dessa 9 månader över och du kommer att äntligen slippa vara den där tjejen som det står gravid på i pannan. Istället kommer det nu att stå: mamma, frihetsberövad packåsna, hon som hinner och orkar allt, hon som inte fattar nåt och hon som är rätt bra att ha i alla fall :)



Ses imorgon älskade syster

PUSS!

2011-07-29 @ 21:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test