Äntligen onsdag!

Nu är de två värsta dagarna på jobbet över, nu blir det bara enklare!
Just denna vecka vill jag att tiden går lite extra fort för på fredag är det ultraljud på schemat!
Har inte känt knoddas så mycket på sista tiden så på något sätt har man varit lite smått orolig...
Lustig känsla det där för jag är inte den som brukar oroa mig... men det är säkert lite för att man inte fått se lillskiten än!

Tjejkväll igår, och det var som vanligt väldigt trevligt även om det var två som inte kunde komma =(
Var även hos tandläkaren och det var inte lika trevligt! Eller nja, det var inte så farligt heller men plånboken gillar inte riktigt tandläkaren.
Det gick bra så nu är ett hål lagat samt emaljen runt en tand uppbyggd igen! Tandläkaren fick lite problem när jag låg och fnissade dock, men hon tyckte det var skönt med en som inte var rädd för henne. Tydligen ganska vanligt med tandläkarskräck... skönt att man sluppit det!

Har flutit på bra på arbetet med den sista tiden och idag är en av mina favoritdagar. Jag har inte växeln eller posten samt att Lena är där idag. Flyter på lättare när hon är där helt enkelt, man har någon att störa!

Nähepp, nu är det dags att styla till sig för ytterligare en dag på mekan, tjohoooo (ropar hon tyst)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test