Bästa dagen!

Fredag.
Lätt den bästa dagen på hela veckan.
Nu sitter man här, vetandes att det är sista jobbedagen för denna vecka samtidigt som man fortfarande är full av förväntan inför helgen. Så härligt!

Ikväll är jag gräsänka. Oskar ska upp till jaktstugan med Fritte & co. Klappjakt imorgon nämligen, enda gången varje år som Oskar är med på jakt.
För min del blir det förmodligen en massa slapp i soffan, förhoppningsvis ihop med tacos!
Det kommer förmodligen att bli en tidig kväll för mig, har vaknat flera ggr inatt med att det gör ont i magen och händerna bultat. Ingen jättebra natt med andra ord!

Förresten, bebis är 18 cm nu! Stor bjässe, var inte länge sedan den var 6 cm!
Nästa fredag väntas det ultraljud, ska bli roligt! Har inte känt knoddas på hela veckan och även om jag kanske inte är supernojjig då jag vet att det inte är något konstigt med det så ska det bli riktigt skönt och se att allt står bra till.

Har verkligen inte särskilt mycket att skriva, mer än att livet är toppen helt utan anledning, vilket gör det hela så mycket härligare! Om man bortser från det kroniska svidet i ögonen såklart, haha! Men det går ju över!

Dags att göra sig iordning inför jobbet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test