D-day!

Okej, ursäkta tjatet men det är idag det gäller! Idag ska vi få se knoddas, vilket för mig är precis lika stort som när jag fick min första lön! (okej, lite större)
Allt kommer att kännas mer påtagligt efter denna dag och då kanske jag kan acceptera lite bättre att jag knappt får leva fram till knoddas är född!

Att vara gravid känns ungefär detsamma som att vara handikappad... man får inte göra någonting!
Värst är det när de kommer på jobbet och skriker: Du får inte lyfta Josse, du måste vara rädd om dig.
(hallåååå!!!)
Lite konstigt, jag har alltid trott att jag är en av de som skulle stortrivas med att vara gravid =) Men what the heck, har ju inte ens gått halva tiden än så det kan ändra sig!

Gick alldeles suveränt på minifolgen igår, jag försvarade min jumboplats och fick äran att slå mest slag av alla! (det kallas valuta för pengarna) Vadå betala pengar och sen bara slå 37 slag på 18 hål... meningslöst... tacka vet jag tresiffriga resultat!
Lite smått besviken över att inte få jumbopresent... det fick jumbon i bowlingen så det var endast därför jag förlorade... En stjärna har alltid en ursäkt till sina nergångar och det är ALDRIG ens eget fel, sådeså!

Sitter och funderar över min förvirrade vän... Som har lite svårt nu för tiden att hålla reda på saker och ting =)
Jag ska inte iväg ikväll, så det är bara att komma ner!
Jag gillar att du är minst lika förvirrad som jag, det är charmigt!

Snart dags att göra sig iordning för arbetet... tror minsann att grabsen får hämta mig här nere idag, absolut inget roligt väder idag så känner inte för att gå upp och möta dem!

Halv dag på jobbet med, jobbar bara till lunch sen är det dags för våra äventyr!

So Long Good People!

Kommentarer
Postat av: lonnan

hej babe!! ska strax köra t linnehallen!! och sen ska jag hälsa på dej för att se ert underverk!!!

jag visste väl att det skulle gå toppen för dej på golfen!! kramiz

2011-03-11 @ 16:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test