Don't give promises...

...that you can't keep!
Blev inget inlägg igår, trots att jag lovade.. Varför vet jag inte, för tid hade jag... men det blev inget med det i varje fall!

Igår tände vi eld i öppna spisen för första gången, sen satt vi i fåtöljerna med varsin kyld törstsläckare och bara myste.

För första gången på evigheter så satt vi hemma, ensamma och bara njöt av att det var fredag. Det har visserligen varit ganska lugnt de senaste helgerna men vi har inte varit hemma bara jag och Oskar.
Och jag somnade inte i soffan förrän EFTER elva!



Mysfaktor på hög nivå!


I början av veckan var jag på Ronneby Brunn med jobbet, det var en föreläsning/utbildning inom ledarskap på den personliga nivån. (är nog det bästa sättet att uttrycka det)
Föreläsaren hette Christer Olsson och han tog alla deltagarna med storm, för jisses vad duktig han var!
Men visst, det är ju ganska självskrivet när han coachar företag som IKEA, SHB, ICA, Volvo, Nike, Coca-Cola m.fl
Det hade han knappast fått göra om han inte vore duktig.
Men om ni någon gång skulle få chansen att lyssna på honom, TA DEN! Man har nytta av det han har att säga i såväl yrkesliv som privatliv! Fram tills ni väntar på ett tillfälle att få höra honom så fundera över följande fråga:

- Vart är du på väg? Och vill du dit?

Och kom ihåg att inte välja är också ett val!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test