En underbar helg...

... som går mot sitt slut... Imorgon är det en ny vecka, fem ångestfyllda dagar innan ännu en helg!
Nedräkningen till semesterna har börjat sedan länge och tiden går saaakta!

Denna helg har dock varit underbar!
Gårdagen bjöd på ett strålande väder vilket innebar att jag struntade i allt jag behövde göra, tog på mig en jacka och gick ner till ladugården med en bok (Christer Olsson, Vart är du på väg och vill du dit?) och bara njöt av vädret!
Zilly-Chili var med och låg mest på jordkällartaket, njutandes även hon!
Sen kom Sandra och Jimmy en runda så då kröp jag och Sandra upp på taket med Zilly och spanade in mina ägor.
Kvällen bjöd på underbart sällskap av Frida, Pontus och Caspian. SÅ roligt att träffa dem igen. En impulsgrej och jag älskar ju impulsiva saker!

Idag har jag varit och "hjälpt" Lonnie på Neos barnkalas, men det var ett av de lugnaste kalas jag någonsin varit med om så hon behövde knappast min hjälp, haha!

Nu börjar Mästarnas Mästare på TV så jag ska krypa ner intill min sambo och njuta av det lilla lilla som är kvar på denna helg!




















Vi avslutar detta inlägg med ett av det finaste jag vet:



Mosters gulligull såklart!








Kommentarer
Postat av: Elliot

inte dumt att avsluta helgen med pizza med moster heller :-)

2011-03-29 @ 20:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test