FYI...

...Så är det 103 dagar kvar, varav 93 arbetsdagar, innan det är semester! Ska bli ruggigt skönt när vi går under 100-strecket!
Sitter och fundera över sommaren, vad ska vi göra? Kommer jag kunna ha min bikini? Kommer det vara fint väder?
Jag hoppas på kanonväder och att jag mår bra trots grav. Tänk vad hemskt om jag inte kan njuta av solen? Om jag bara tycker den är jobbig?
Neeej, så kan det bara inte vara... envis som jag är med så är det inte säkert att jag tillåter mig att inte njuta av sommaren.
Jag hoppas innerligt på en varm sommar och känner inte alls som alla andra vars kommentarer är:
"Då får vi hoppas på en sval sommar"
WHAT??? Det vill jag absolut INTE ha!
Jag behöver solen, jag behöver ett litet serotoninlyft, gravid eller inte gravid!
Sol ger energi och energi skapar attraktivitet! Yepp =)

Det var dagens visdomsord.... tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Emely

Klart vi ska ha värme :-) när jag var gravid var det närmre 30 grader den sista tiden och jag satt och njöt i skuggan med saft och kakor :-)



Sen att jag blev sjösjuk när jag gick för allt vatten i fötterna är en anna sak, finns bra stödstrumpor ;-)

2011-04-02 @ 19:36:52
Postat av: Josse

Jag kommer inte sitta i skuggan med sagt och kakor =)

Ska inte säga för mycket om skuggan, men har svårt att se mig själv där. Dock kan jag lova att saften och kakorna får förtäras av ngn annnan!

2011-04-03 @ 08:01:24
URL: http://ekmannens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test