Haha!

Bara för att jag skrev ett inlägg och gnällde över att jag inte hittade kabeln så gjorde jag självklart det sen!

Här kommer lite bilder från flytten, förra lördagen och på magen:


Sandra glad som vanligt, förmodligen innan hon börjar packa upp lådor till köket!



Emely ser förtvivlad ut, varför? Hon slapp grovgörat... men hon gillar att slita så kanske just därför?



Låt festen börja!



När det går så här långt så kanske det är dags att avsluta festen? Ärk!



Zilly-Chili fick också vara med och leka!



Hårt arbetande killar, i källaren stod Oskar och fick vedträn i huvudet.
Jag? Jo jag var smart och höll mig undan!



Sköna Lonnie!
(vad brukar vi säga till barnen? In med tungan!)



Vissa tröttnade så de gick och lade sig i soffan istället =)



Vissa ser att behöva göra de sovande i soffan sällskap!



Sillen valde att baka in sig under Linas tröja på byrån istället...



Nu kommer bilden på magen, tagen idag. Vecka 17+5... här ser ni också min underbart vackra svank! Mycket bra hållning Josse!



Men jag FÅR faktiskt se ut så här =)



Nu ska jag hänga upp tvätt, sen är det dags för den där omtalade promenaden... Nu har jag ju skrivit på bloggen att jag ska ta den så nu finns det ingen återvändo!


Kommentarer
Postat av: Sofi

Fin mage! <3

Görsnygg tapet på översta bilden!!

KRAM

2011-03-05 @ 14:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test