Härliga onsdag

.... hela dagen har jag varit rysligt trött. Ögonen har svidit och jag har gäspat, gäspat och gäspat...
Är fortfarande trött fysiskt, men psykiskt känner jag mig pigg och glad!

Tänkte blogga lite nu innan jag och sambon ska försöka göra någon nytta. Om det nu blir någon nytta över huvudtaget.
När jag kom hem frågade Oskar om vi har något inplanerat på söndag. Nej svarar jag...
Han tänker ta ut mig på en liten roadtrip och jag vet inte vart! Kul!
Var så länge sedan vi var ute och söndagsåkte så jag uppskattar det verkligen. Spelar egentligen inte någon roll vart man ska då!

Imorgon är det tjejkväll, denna gång ska vi ha det hemma hos mig och jag sitter nu och funderar på vad det ska bli för snacks denna kväll... Hittar säkert på något!
Förslag?

Lämnade in min mobil igår, passade på efter en skön promenad med Lonnie, för Oskar skulle ändå spela innebandy. Efter att jag lämnat in den så överraskade jag syster yster med ett besök. Självklart Elliot också! (och Mattias) Så skönt att sitta och gosa med den lille killen en stund, även om han var rädd för att jag skulle försvinna när han skulle duscha efter gympan.

Nu kom fritz så det är väl dags att lägga ner bloggen!

So Long Good People!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test