Hoppas hoppas...

... jag hoppas innerligt på en bättre dag idag än vad jag hade igår!
Gårdagen var allmänt pissig.... trött som bara den, värkte i vartenda led i kroppen, det var ruggigt kallt på kontoret och den ihärdiga huvudvärken vägrade att ge med sig samt ischiasen som värkte!

Men lika bra att börja veckan så... det blir förmodligen inte värre då i varje fall utan bara bättre =)
Men det är såå segt när man får sådana dagar, man känner inte precis att man gör skäl för sin lön!

Men idag är det nya tag som gäller! Lite extra roligt idag med för då kommer Lena och hon är toppen!
Hon lättar upp mina dagar två dagar i veckan =)

Slog mig igår att jag är bjuden på bröllop till våren... då kommer jag vara stor som ett hus så vad faasen ska man ha på sig? Oskars kusin som ska gifta sig, så inte ens min släkt vilket innebär att jag vill vara lite extra fin!
Nåväl, för tidigt att tänka på det nu, kan ändå inte köpa några kläder till bröllopet nu.
Om man skulle lära sig att sy? Så hade man kunnat sy sig en egen klänning! Gå en sykurs kanske?
Hade varit kul att sy egna kläder till knoddas också.


Nej, jag har absolut inget roligt att skriva om, så jag stänger ner datorn nu och njuter av mitt kaffe framför stearinljusen som jag har tänt... tills det om tio minuter är dags att göra sig fit for fight för ännu en dag på Mekan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test