Lunch...

... nu är det lunch på jobbet och jag hinner inte äta innan Oskar kommer så jag passar på att göra ett inlägg här!

Oskar kommer om en kvart och hämtar mig, om en timme ligger jag med kletig salva på magen och tittar på vårt barn! Nu möjligen börjar jag känna pirr i magen, tror det är pirr i varje fall!

En arbetskamrat fick sticka vid elva, dags för honom att bli tvåbarnspappa! KUL! Nästan två veckor efter beräknad BF, förra gången kom det tidigare. Konstigt att det kan slå sig så!

Känner mig på otroligt bra humör idag och ännu gladare blev jag när älskade Sandra ringde och stod på systemet. Hon ville minsann köpa något mousserande till mig så vi kunde fira idag! Älskade vän så söt du är!

I övrigt så har jag fått världens köttsår på mitt lillfinger så det är inte säkert att jag överlever dagen! Om jag överlever så kommer fingret att garanterat trilla av, så illa är det! Hade behövt ett Blixten McQueen plåster... får ta det när jag kommer hem! Åh ack mitt finger!!!

Kommentarer
Postat av: lonnan

tycker allt du ska pallra dej ner till mej ikväll så det så!! köttsår... din stackare... kollade du inte upp det när du ändå var på sjukhuset??? kom hit ikväll ska jag blåsa!!!!!

2011-03-11 @ 16:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test