Tiden...

...inte så mycket bloggande denna vecka. Var på Ronneby Brunn mån-tis och igår var vi på våffelkväll i Växjö.
Idag kommer våra grannar, de vill fira in sina nya grannar så då blir det inte heller något bloggande!

Imorgon lovar jag att det blir ett inlägg eller två, där jag ska berätta om Ronneby Brunn och lägga ut ett recept som jag vet att en av mina kära vänner vill ha. Möjligen att det blir en bild eller två också.

Tackar för de få tips om vad bloggen ska handla om, men jag uppmanar er andra att också tipsa! Vet att det finns fler där ute som besöker denna blogg ibland! Någon åsikt har ni väl ändå?

Missar tjejkvällen idag, synd då det är en av mina favorithändelser varje vecka (kan ju knappast kalla det enda andra återkommande varje vecka för favorithändelse: åka till jobbet)

Nu ska jag ta en kopp chokladmjölk och gå ut i solen för att samla kraft och energi så kanske jag orkar med denna dagen också på jobbet... Märk kanske...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Blev mest förlossningsprat idag på tjejkvällen eftersom det bara var jag,Lonnie och Malin.s :)

2011-03-24 @ 21:35:12
Postat av: Josse

Tur att inte jag var där då =) Låter allt annat än mysigt och roligt =)

2011-03-25 @ 05:54:14
URL: http://ekmannens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test