Tryckfelsnisse...

...sorry, tryckfelsnisse var tydligen framme igår... det är självklart inte 93 arbetsdagar kvar när totalen är 103... det hade varit snålt med helger då minsann!
Nej 63 skulle det stå (som idag har minskat till 62)!

I övrigt har dagen börjat åt fanders!
Klockan ringde vid 05,30 och jag ville snooza... hade problem med att få till det på mobilen...
När klockan sen ringde 05,40 så skulle jag ta telefonen, stänga av och stiga upp...
Då välter jag självklart ner mitt glas med vatten, som för övrigt var fullt, så det smäller och skvalpar.
Ja jag vaknade i varje fall.
Sen stiger jag upp och undrar om klockan verkligen är så mycket, för det var beckmörkt ute... men visst, det var dags att stiga upp. Förmodligen värdelöst väder idag då eftersom det är så mörkt ute (hallå! vi ska ju gå mot ljusare tider!)

Så dagen har börjat galant, ska bli spännande att se vad den mer har för överraskningar att bjuda på...
Drömmer mig nu tillbaka för exakt ett år sedan.... då var vi på Teneriffa och hade det bra, inga vattenglas och inget mörker att bekymra oss över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test