Tur att man får ändra sig!

För just nu känner jag: Äntligen är onsdagen snart över!
Har varit en värdelös dag! Efter lunch slutade jag fungera totalt på jobbet och kände verkligen inte att jag gjorde skäl för min lön! (och då kan jag inte ha gjort mkt med tanke på min lön, haha)

Väl hemma vilade jag å sambon en stund i soffan sen ÄNTLIGEN kom jag iväg med insamlingen! (så där en vecka senare) Lämnade sedan av pajformerna hos Lonnie, som tack och lov hade bakat så man fick i sig lite socker!
Sen var det hem och börja på grönsakssoppan, men ACK! Temperaturen på nedersta lådan i kylen tycker inte som vi och de flesta rotfrukterna var frusna... WHAT TO DO?
Fram med kycklingfilé och woola! Grönsakssoppan blev en kycklingsoppa! Helt ätbar t o m!
Sen diska undan, koka ris till chilin som jag ska ha imorgon, diska lite till, lägga upp resterna av soppan i burkar, ut med burkarna i frysen (som står ute i garaget), på med diskmaskin och sedan ÄNTLIGEN soffan för resten av kvällen!

Imorgon ska vi fira av en arbetskamrat som har sin sista arbetsdag på fredag. Han bestämde sig för att dra sig hemåt igen och har därför fått jobb i GBG. Så imorgon ska jag spöa alla i minigolf, gick alldeles utmärkt sist jag provade (har starkt för mig att platsen jumbo blev min)!

Men nu tänker jag minsann inte sitta vid datorn mer, nu ska jag lägga filten över mig, borra in fötterna i Zillys goa päls och hålla min sambos hand, medan jag räknar minuterna (eller sekunderna) tills ögonlocken stängs och det börjar pysa lite smått från mig...

God natt gott folk och håll tummarna för mig på minigolfen imorgon, behöver lite revansch nu....

Kommentarer
Postat av: lonnan

Är säker på att golfen gick bra idag för dej! Å i morgon är det stooora dagen!! vi måste ju bara ses en sväng i morgon innan ni ska iväg så jag får kika på ert underverk!! puss på dej!

2011-03-10 @ 20:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test