Typical typical...

...blev så glad innan! Hittade kabeln till kameran, så skulle lägga in bild på magen nu... men ICKE!
Det var inte den kabeln... vart är den????
Jag vet var jag la den när jag packade, men vart tusan är den nu? Vart tog den lilla kabeln vägen? Ingen som vet, ingen som vet... *nynnar*

Härligt väder idag! Funderar på om det är något jag behöver göra utomhus så jag kommer ut lite... Köra iväg med insamlingen visserligen men det tar ju inte så lång tid.
Får väl sätta mig i solen med en kopp kaffe när det är dags för det... Men nu är det för tidigt och jag vill inte börja dagen med att förstöra magen =)

Undra vad alla andra gör en dag som denna? Jag går här hemma och pular, städat toaletten, tvättar, diskar osv... Andra gör säkerligen bra mycket roligare saker än så! Men det behövs här hemma så det är bara till att fortsätta.

Händerna mår lite bättre idag, igår natt sov jag inte så mycket pga dem, men idag känns det tack och lov bättre, dock kärvar höften lite... Får ta mig ut på en promenad sen så jag får igång kroppen... har haft lite ont i ischiasen på sistone och bästa medicinen ska visst vara promenader! Nåväl, kunde varit mycket värre så jag ska minsann inte klaga!

Ha en mycket mycket trevlig lördag nu gott folk och njut av solen, för det ska minsann jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test