Vad ska man säga...

... om denna dagen?
Jo, den har väl fortsatt i samma melodi som början av dagen. Kanske inte några större händelser som har gjort den till en sådan där dag, bara två små saker som tryckt ner mig i skorna och förklarat:
"Så här mycket är du värd"

I vanliga fall hade jag blivit rosenrasande, men i mitt nya jag så blir inte reaktionen så. Jag blir uppgiven.
Motivationen till att göra något bra, eller dåligt för den delen, har varit noll.
Idag har varit en sådan dag där man gör det man ska, på ett tillräckligt bra sätt för då märker ingen något.
Gör man inget, så märks det, gör man det bra så märks det.

Nåväl, nu ska jag inte sitta här och tycka synd om mig, för det är inte synd om mig. Det har bara varit en dålig dag och jag har inte kunnat hantera den på ett bra sätt.
Det bästa med sådana här dagar är att man kommer till insikt med sig själv, hurdan man är i vissa situationer osv... Och jag gillar det inte, kanske därför min negativitet är så tydlig idag.
För tydligen har den förmodligen varit, trots att jag suttit tyst för mig själv utan att ha sagt något elakt, negativt eller ens suckat. Kanske just därför de märker det. För att jag alltid gapar i vanliga fall. Storkäft som jag blev kallad av min barndomsväns storasysters kompis (öööh, rörigt?)

Ikväll är det tjejkväll och det ser jag verkligen fram emot! Jag gillar girlsen otroligt mycket och det är en väldigt charmig grupp vi har! Sex personer som är så totalt olika! Ingen är den andra lik och så säger folk att lika barn leka bäst?? Inte för min del i varje fall! Att dra ihop det här med tjejkvällar är förmodligen en av de mest briljanta idéer jag någonsin haft! Jag älskar dem!

Nej, nu är det dags att rycka upp sig lite så man är pigg och glad inför kvällen... och vilket sätt är bäst om inte att dra fram en bild på ögonstenen?


Kommentarer
Postat av: Emely

tur att det är EN solstråle på bilden iaf...dricker de andra butterkaffe?

2011-04-02 @ 19:38:53
Postat av: Josse

Ni visste ju inte att jag tog kort, så jag antar att detta är ert vanliga uppseende?? Hehe... tjurskallar!

2011-04-06 @ 11:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test