Brrrr!!!!

Fy hundan så kallt det ser ut att vara ute idag! Jäkla nattfrost! Måtte den försvinna tills nästa vecka då jag och mamsen ska vara i trädgården och piffa!!!
Annars jeklar!

Känns direkt sådan skillnad i huset så fort det är kallt ute, sitter just nu under filten och huttrar!
Motivationen att göra sig i ordning och sticka näsan utanför ytterdörren är botten just nu!¨

Har blivit en del övertid denna veckan *klirr i kassan* och tar nog ett par timmar idag med, sen får vi se hur det blir imorgon, ska ju på tjejkväll då och jag ska ordna fika så då träffar jag inte Oskar alls och på fredag ska jag bowla med jobbet så då träffar jag inte honom heller.... och nästan inget idag heller för han ska städa med båtklubben... Så vi får se, men jag hade behövt det i varje fall!

Som sagt, bowla på fredag. Ska bli riktigt skoj, om jag bara inte glömmer att det är klotet som ska rulla iväg och inte jag! Helt sanslöst dålig på att bowla, men skoj är det ändå!
Sen på lördag ska jag och Lonnie på vår årliga tur; vi ska inhandla växter och blommor till trädgården!
Det har blivit lite av en tradition som jag ämnar behålla =)

Tittar just nu ut på åkern och ser ZillyChili smyga runt som en tiger, vilken jägare den tjejen är!
Igår låg det en fet mus utanför altandörren, riktigt fet.... som hon ville visa upp *duktig tjej*
Vi behöver inte vara så oroliga för möss inomhus så länge vi har henne det kan jag lova!!

Nej, nu ska jag kika runt lite i cybern och se om jag hittar något roligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test