Onsdag kväll och halsont...

... men som någon vis person sa någon gång i livet: Det får inte vara något!

Har haft en effektiv dag idag och egentligen är det värdelöst att jag satte mig framför datorn trots att jag inte är färdig med mina sysslor :-S
Jobbade till 18,00, kom hem, vek ihop all tvätt, slängde in den sista maskinen, eldade i pannan, tog itu med monsterdisken (bara sådan där alldeles skittråkig disk som inte ska in i maskinen, blä), tog fram mat som nu ska tillagas... men först måste jag ner och hänga upp tvätten... Så sjukt skönt när skiten är ur världen sen!

Men nej.... den rena, vikta tvätten måste tas upp från källaren på något vis... och det är MYCKET!!!!
Blir ett par rundor i trappen, någon runda till övervåningen med... så nice ass, here I come! Men inte idag, för klockan är 20,08 när jag skriver detta är och det är mer än hög tid att äta!
Ingen avancerad mat alls ikväll, utan en så otroligt simpel maträtt som vi förmodligen endast gjort en gång sedan vi blev sambos... stuvade makaroner och köttbullar... köpta köttbullar t o m!!! Men jag orkade inte med något avancerat som sagt, så satte mig i bilen för att köra till Liatorp och köpa idealmakaroner...
Då passade jag på att ringa en del vänner, men de ville klart inte svara... Sandy vet i hundan vad som gör att hon ignorerade mig, men när jag ringde Lonnie så kom jag på att visst tusan!
Flera av mina vänner går/springer/joggar/lufsar vårruset idag!
HEJJA EEER!!!
Och HEJJA SANDY som sprang milen på helt otroliga 49,50 minuter i söndags, trots hagel!! Imponerande faktiskt!
Jag springer upp för trappan på säkert 15 sekunder så jag är duktig jag med!!

Nu är det dags att göra det sista, äta lite mat och nästan bokstavligen slänga sig i soffan och invänta sambon som städar ute på öarna just nu!
Shit... jag behöver duscha med... jeklar! Nu loggar jag ut! *poff* *borta*

Kommentarer
Postat av: lonnan

hej! önskar en liten uppdatering nu ;-)du är ju min morgon tdning och kvällstidning ;-) jag är sjukt nervös idag!! önska mej lycka till!!!

2011-05-12 @ 07:13:59
Postat av: LONNAN

Puff

2011-05-22 @ 10:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test