Sorry, sorry, sorry...

... jag vet att det har varit fruktansvärt dåligt med uppdateringar här!
Men motivationen har varit noll och likaså orken =)
Jag däckar i soffan nästan varje kväll och de kvällar som jag lyckas hålla mig vaken får minsann gå till min sambo =)

Har egentligen inte så mycket att skriva om. Har varit i Ullared och inhandlat en massa till knoddas... nu är det bara skötbord och spjälsäng kvar! Sen kan Knoddas komma!
I helgen sjösatte vi båten... var perfa väder för det och alldeles vindstilla när vi åkte hem. Vi körde ut till en ö och grillade och trots allt fågelbajs på marken så var det riktigt mysigt!

Igår var vi på sista mötet med föräldragruppen... kan ärligt säga att jag är mycket besviken, absolut inget för mig... och defintivt inte uppbyggt så som jag hade hoppats. Så skönt att det är slut nu.
Jag är helt enkelt inte en av de som sitter i en grupp med främlingar och diskuterar bröstvårtor, hur de kan se ut o s v.

Tog magbilder igår.. har inte gjort det på länge! Hittade dock inte laddaren till kameran så det blev med mobilen och de blev inte alls bra när de kom in i datorn, eftersom jag var tvungen att trixa med storleken för att de skulle vara något att ha över huvudtaget.
Men jag slänger in dem här.... bilden som är tagen framifrån ser riktigt rolig ut... ser ut som om magen håller på att explodera...

v. 30:





För fet för ett f*ck =)

Kommentarer
Postat av: Emely

Bara till att vänja sig med bröstvårtorna, de blir som en offentlig verksamhet sen. på bb säger dom "hej jag heter ....jag jobbar här hos dig idag" och vips innan du vet ordet om det så är de å klämmer på dina bröstvårtor och frågar hur det går med amningen :)



FIIIIN mage!!!!

2011-05-25 @ 16:00:50
Postat av: lonnan

Äntligen <3 Och du är så fin. kan inte fatta att det går så fort. I morgon vill jag minsann att lillen sparkar på mej!! <3

2011-05-25 @ 17:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test